På lufta nå
Musikkmiks

00:00 - 13:00

Musikkmiks

Non-stop musikkmix hvor nye hits og gamle klassikere blandes sammen til en fryd for øret.

Radioreklame

Radioreklame brukes hovedsaklig til to ting:  Bygge opp kjennskap til en merkevare – et produkt, en butikk eller en tjeneste og utløse salg – enten ved at kunden oppsøker butikken eller responderer direkte ved å ringe, sende en SMS eller oppsøke en nettside.

Enhver radiostasjon i en litt større by har mange tusen og ofte titusenvis av faste lyttere. Den jobben som en radiostasjon kan gjøre for deg som annonsør er å lære disse lytterne hvem du er, hva du gjør og hvor de kan få tak i deg dersom de skal kjøpe det du selger.

Radioreklame er påtrengende. Mange medieeksperter anser derfor radioreklame som den ideelle plattform til å gi folk et budskap de ikke har bedt om å få. Mesteparten av det som kommer ut av høyttaleren blir hørt av lytteren – ikke nødvendigvis lagt merke til, men hørt. Og når du skal bygge en merkevare er det du som må finne frem til kundene. De finner ikke deg uten videre.

På radio får du eksponert og repetert reklamebudskapet ditt til potensielle kunder når de minst venter det – men kanskje også i en situasjon der de er spesielt mottakelige.

Kommersiell lokalradio er en fantastisk mediekanal. Mens øynene dine konkurrerer om flere annonsebudskap parallellt på både print og web, kommuniserer vi bare et budskap om gangen på radio. Reklameunngåelsen er lav, i følge flere omfattende undersøkelser. Radioreklame appellerer til lytternes fantasi og krever ikke samme oppmerksomhet som andre medier.

Radioreklame er også tett på innkjøpsøyeblikket, aktuell, god på å gjenoppfriske budskap og gir derfor stor effekt på kort tid. En annen fordel er at din reklame kommer raskt og effektivt ut til det lokale markedet – og ikke minst – du er alene om oppmerksomheten!